آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 72

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 188
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1955
بازدید ماه : 17926
بازدید سال : 78936
بازدید کلی : 403634
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393
نظرات

به گزارش شفقنا انگلیسی، یک مقام اطلاعاتی و امنیتی عراقی می گوید ابوهاجر گفته بود که تا چند روز دیگر موصل به جهنم تبدیل می شود اما شما نمیدانید چه اتفاقی خواهد افتاد. دو روز بعد در اوایل روز حمله، داعش موصل را گرفت و معلوم نیست چرا چند لشکر از نیروهای عراقی سلاح و یونیفرم های خود را گذاشتند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.

با اطلاعاتی که ابوهاجر داده بود، نیروهای عراقی توانستند عبدالرحمن البیلاوی نفر شماره سوم داعش در موصل را در دل شب بکشند. آنها از خانه بیلاوی چیزهایی به دست آوردند که حقیقتاً وحشتناک بود. آنها 160 دیسکت از خانه این ترویست بعثی به دست آوردند که حاوی اطلاعات ارزشمندی از این گروه نفرت انگیز بود.

این گنج بی پایان که آمریکائی ها هنوز هم در حال کار روی آن هستند شامل اسم و آدرس همه نیروهای خارجی داعش، نام رهبران رده بالا و میانی، کدهای رمز آنها، نام رابط های آنها و در نهایت شماره حساب و موجودی های آنها بوده است.

یک مقام ارشد اطلاعاتی عراق می گوید ما هنوز هم از این همه اطلاعات در شگفتیم چرا که هیچکدام از ما نمی دانست این گروه حقیقتاً چه راز و رمزهایی دار؛ ما فکر می کردیم آنها قبل از ورود به موصل حدود 875 میلیون دلار دارایی دارند اما با دزدی از بانک های موصل رقم ثروت آنها به 5/1 میلیارد دلار هم رسید؛ رهبران آنها یا بعثی اند یا از کهنه سربازان جنگ با آمریکا هستند، آنها همه چیزشان را به جزییات مختلف تقسیم بندی کرده اند و نظم عجیبی دارند.

با پولی که عناصر داعش از فروش نفت- حتی به خود دولت سوریه- از میادین تحت اشغال سوریه به دست آورده اند هم اکنون از یک گروهک به یک  گروه بسیار ثروتمند تبدیل شده اند. آنها فقط از منطقه نبوک در قلمون سوریه فقط 36 میلیون دلار به دست آورده اند. آثار باستانی که آنها دزدیده اند 8 هزار سال قدمت دارند. مقامات عراقی و ترک قصد دارند با اطلاعاتی که از ابوهاجر و از شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی اعضای خارجی داعش به دست آورده اند آنها رابه دام بیندازند اما گستردگی و پنهان کاری آنان کار را بسیار دشوار کرده است. حالا این دولت عراق است که باید با استفاده از این اطلاعات دیگر بر گروه تروریستی داعش برتری داشته باشد و مناطق خود را از آنها پس بگیرد.

منبع: شفقنا انگلیسی

ترجمه: شفقنا

به نقل از سایت :http://www.shafaqna.com

 


تعداد بازدید از این مطلب: 462
موضوعات مرتبط: مذهبی , دانستنی ها , خبرها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود